Press "Enter" to skip to content

Prince Harry sues two UK tabloids over alleged Telephone hacking

Prince Harry issuing two British tabloid newspapers over alleged telephone hacking.

British press reports Friday night stated Harry took legal actions against sunlight and Mirror papers.

Buckingham Palace confirmed in a statement on Saturday that asserts concerning”illegal interception of voicemail messages” were registered on Harry’s behalf.

The palace dropped to state or supply specifics”given the details of the claims aren’t yet public”

News Group Newspapers, which owns The Sun, confessed that the wolf’s High Court actions.

His wife, Meghan, the Duchess of Sussex, resisted the Mail on Sunday for alleged copyright infringement as well as other civil offenses after the paper printed a letter that she wrote to her dad.